總而言之...精通英文...每個人都忽略這QQ美國幸運網友:收到比爾•蓋茨的聖誕禮物


英文 文章


在紅迪網舉辦的“神秘聖誕老人”互動活動中,一名網友驚訝的發現,她的神秘聖誕老人“比爾”居然是比爾·蓋茨本人。


One Reddit user got a shock when she found out the "Bill" assigned to her via the website's Secret Santa was actually Bill Gates.

在紅迪網舉辦的“神秘聖誕老人”互動活動中,一名網友驚訝的發現,她的神秘聖誕老人“比爾”居然是比爾·蓋茨本人。

"I thought Bill sounded like a friendly fellow," Rachel said on Reddit.

瑞秋在紅迪網上寫道,“我覺得比爾這個名字讓人感覺此人十分友善。”

Bill Gates gifted her a stuffed cow along with a donation to the non-profit Heifer International and the travel book Journeys of a Lifetime.

比爾·蓋茨送給瑞秋的禮物是一隻玩具奶牛,一份對一個名為“國際小母牛組織”的非營利組織的捐款證明,以及一本名叫《一生之旅》的遊記。

"The first thing I noticed was a stuffed animal. I didn’t know I gave off the stuffed animal vibe, but I excitedly added him to my collection of teddy bears and other delightful friendly creatures. Next, I found the card. To me, from Bill. This still had not clicked, by the way, that it was Bill Gates."

“我首先看到的是那隻毛絨玩具。我沒有想到自己表現出瞭對毛絨玩具的愛好。我非常開心,把這隻玩具奶牛和我的泰迪熊等等其他毛絨玩具一起收藏起來瞭。然後我看到瞭一張卡片,是比爾送給我的聖誕卡片。順便說,那個時候我還沒有明白過來,這就是比爾·蓋茨本人。”

That was until she noticed the photo of Gates in front of a Christmas tree with the book, cow, and note.

後來她發現瞭一張照片,照片中比爾·蓋茨手持著送給瑞秋的遊記、玩具奶牛和卡片,這時她才明白比爾就是比爾·蓋茨本人。

" ... and then it finally hit me.  I went back to all the gifts completely shocked."

“這時我才恍然大悟。我又回頭看那些禮物,震驚不已。”

Rachel realized she had committed something of a faux par on her Christmas list that was sent to the Microsoft billionaire.

瑞秋發現自己在那份送給微軟大亨比爾·蓋茨的聖誕願望清單上犯瞭一個小小的錯誤。

"ps: Sorry for the Apple iPad on my wishlist, that was really awkward," she wrote.



“順便說,抱歉我在願望清單上寫瞭‘一部蘋果iPad平板電腦’,真是很尷尬。”

Rachel said the gift given from Gates was "the gift perfect for anyone" and said she was "sincerely very appreciative that you took the time to find something so fitting for me."

瑞秋說蓋茨送給她的禮物“對任何人來說都是非常完美的禮物”,並說“對蓋茨費心找到如此好的禮物,她表示真誠的謝意。”


本文來源:滬江英語


▼準備多益多做一件事,快速累積高分實力|Yiling Chang


其實"英文癡漢吉死他!。"當你的冷漠超出了我心里所能承受的負荷。那么心掏給你,我走。XDXD


世界語言- 維基百科,自由的百科全書

arrow
arrow
    全站熱搜

    玩大陸 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()