4ni※英文首領...終於曝光了?英語口語:學會這些 助你英語口語進一步提升


中 英 對照 新聞



1.Could you tell me my reservation number, please?

請你告訴我我的預訂號碼好嗎?

2.Is there any earlier one?

還有更早一點的嗎?

3.Excuse me. May I get by?

對不起,我可以上車嗎?

4.Can I get a seat for today's 7:00 a.m. train?

我可以買到今天上午7點的火車座位嗎?

5.Could you change my flight date from London to Tokyo?

請你更改一下從倫敦到東京的班機日期好嗎?

6.Is there any discount for the USA Railpass?

火車通行證有折扣嗎?

7.May I reconfirm my flight?

我可以確認我的班機嗎?

8.Are they all non-reserved seats?

他們全部不預訂的嗎?

9.Do I have to reserve a seat?

我一定要預訂座位嗎?

10.May I see a timetable?

我可以看時刻表嗎?

11.How long will I have to wait?

我要等候多久呢?

12.Which would you prefer, a smoking seat or a non-smoking seat?

你喜歡哪種,吸煙座還是禁煙座呢?

13.Do you have any other flights?

你們還有別的班機嗎?

14.When would you like to leave?

你要什麼時間離開呢?

15.Can I reconfirm by phone?

我可以用電話確認嗎?

16.Where can I make a reservation?

我到哪裡可以預訂?



17.Do I need a reservation for the dining car?

我需要預訂餐車嗎?

18.How many more minutes will it take for the train to arrive?

火車還要多少分鐘就要到達呢?

19.Is this a daily flight?

這是每日航班嗎?

20.Do I have to make a reconfirmation?

我還要再確認嗎?


本文來源:新東方


▼我的英文學習經驗How I learned English | 和Cindy學英文


您的"如何英文天生麗質ˊ_ˋ"那些無論如何也忘不掉的突兀就像疤結了痂在快要痊愈的時候又癢又痛。...!


英國英語- 維基百科,自由的百科全書

arrow
arrow
    全站熱搜

    玩大陸 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()